
A Ford hivatalosan is levédette a Mach 4 elnevezést, ami azt sejteti, hogy egyre közelebb állunk a már pletyka szinten régóta létező Mustang szedán első gyári megjelenítéséhez.
A Ford hivatalosan is levédette a Mach 4 elnevezést, ami azt sejteti, hogy egyre közelebb állunk a már pletyka szinten régóta létező Mustang szedán első gyári megjelenítéséhez.
Az világ egyik legnevesebb lakókocsi-gyártója egyre nagyobb hangsúlyt fektet az off-grid, azaz a kiépített infrastruktúrától elszigetelt kempingezés támogatására. Éppen ezért egyre több modelljüket kínálják olyan felszereléssel, mellyel gond nélkül hagyhatják maguk mögött a kalandot kereső felhasználók a város megszokott biztonságát.
Nemrég még azt kommunikálta a Mercedes, hogy pár éven belül kizárólag a VAN.EA platformra épülő elektromos hajtással látják el a haszongépjárműveiket, most viszont már arról beszélnek, hogy a belső égésű motorokat támogató VAN.CA alap is a jövőjük részét képezi.
A Nordschleife versenypálya nem csak a hosszúságáról és a nehézségéről híres, hanem arról is, hogy időnként megnyitják a hétköznapi autósok számára is. Ez a Touristenfahrten, amit nem csak autósok, hanem motorosok is kihasználhattak. Egészen idáig, ugyanis mostantól két keréken nem lehet felhajtani a pálya egy részére a nyílt napokon.
Immár majdnem egy évtizede van a piacon, de még nem engedte el a Volvo az XC60 jelenlegi generációjának a kezét. Most egy újabb frissítést kapott az egyik legjobban fogyó SUV modelljük.
Volkswagen bemutatta az európai piacra szánt belépő szintű elektromos autójának első hivatalos előzetesét, melynek ára 20 000 euró körül alakul majd. A modell piaci bevezetését 2027-re tervezik, de a koncepció verziót jövő hónapban fogják bemutatni.
Már szinte nem is emlékezni arra, mikor volt utoljára, hogy a világ egyik leghíresebb motorkerékpár-gyártója, a Harley-Davidson igazán sikeres időszakot élt volna meg meg eladások és profit tekintetében. Hiába az állandóan érkező új modellek, a folyamatos beruházások és a jövőre vonatkozó tervek, a vállalat képtelennek tűnik kilábalni a veszteségek örvényéből, amelyben jelenleg vergődik. Megérkeztek a tavalyi év statisztikái is.
A Stellantis kínálatában már régóta találhatunk elektromos és belsőégésű motoros kisáruszállítókat is. Ezek a járgányok azonban mind az első tengelyt hajtják meg, viszont néha a vásárlóknak igényük lenne egy összkerekes megoldásra is. Számukra lehet jó hír, hogy egy francia cég megoldotta, hogy a hátsó tengelyre szerelt elektromos motorral az összes kerék hajtott legyen.
A Flexis Mobility tavaly robbant be a piacra, mint a Renault, a Volvo és a CMA CGM hajózási vállalat közös vállalkozása. Mostanra megérkeztek az első eredmények is, azaz a cég három új elektromos kishaszongépjárművet mutatott be.
Görögországban nem mindennapi megoldásokkal tervezik a motorosokat arra kényszeríteni, hogy viseljenek menet közben sisakot. Ha a tervezet életbe lép, onnantól kezdve az a motoros nem tankolhat egy benzinkúton sem, amelyik védelem nélkül gurul be az oszlophoz.