
Hivatalosan is leleplezte a Porsche a terepre szánt 911-est. Nem meglepő módon a terepesítés nem tett jót a végsebességnek és a kanyarvadászatnak, de még így is közel azokat az értékeket hozza az autó, mint a hagyományos változatok.
Hivatalosan is leleplezte a Porsche a terepre szánt 911-est. Nem meglepő módon a terepesítés nem tett jót a végsebességnek és a kanyarvadászatnak, de még így is közel azokat az értékeket hozza az autó, mint a hagyományos változatok.
Bemutatkozott a Toyota Prius ötödik generációja, mely minden tekintetben többet nyújt az elődmodelleknél. Nem csak a hajtáslánc és technológia tekintetében léptek előre a japánok, hanem bizony dizájn terén is.
A Hyundai önálló márkájaként működő Genesis dizájn terén eddig sem panaszkodhatott, de az X tanulmány széria legújabb darabja minden eddigi elképzelést túlszárnyal. Egy kimondottan elegáns kabrióról van szó a márka jövőjét meghatározó stílusjegyekkel felvértezve.
Roger Federer teniszlegenda pályafutása előtt tiszteleg az a speciális Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, melyet november végén árvereznek el az RM Sotheby’s segítségével.
A Q8 e-tron modellel ünnepli premierjét az Audi új, lényegesen leegyszerűsített logója. Nincs több háromdimenziós hatás, viszont a kéttónusú kétdimenziós embléma jobban látható akár messziről is a gyáriak szerint.
A McLaren vezérigazgatója egy új modell érkezéséről beszélt, ami más filozófiát képvisel, mint a márka eddigi járgányai. Az újdonság praktikusabb és a mindennapi életben jóval használhatóbb lesz.
A Porsche nem is olyan rég leplezte le az emelt hasmagasságú 911-est, máris itt a terepes sportkocsik kategóriájának következő képviselője, a Lamborghini Huracán Sterrato.
Ha Bugatti egy újdonsággal jelentkezik, akkor mindenképpen arra számíthatunk, hogy valamilyen rekord dől meg éppen. Így van ez a W16 Mistral esetében is, mely minden idők leggyorsabb nyitott tetős járgánya.
A Mclaren új rekordidőt állított fel Brazíliában az Interlagos versenypályán. Stílusosan most már a Senna modell birtokolja a legjobb utcai sportkocsi köridőt.
A Renault márkától egyre inkább függetlenedő Alpine mondhatni, hogy állást foglalt a belsőégésű motorok és az elektromos hajtás kérdésében. Már öt darab tervezett villanyos modellnél tartanak 2030 előtt.