Amerikában Jeep nem nézte jó szemmel, hogy a Mahindra egy klasszikus hasonmással lépett a piacra. Meg is kezdődött a pereskedés, ami most ért véget. A Stellantis nem tehet semmit, továbbra is maradhat a piacon a Roxor.
A klasszikus Jeep forma a világ legjellegzetesebb autóipari dizájnja, így bátornak kell lennie annak a gyártónak, aki le akarja másolni. A Mahindra a Roxor modell piacra dobásával azonban elég keményen lekoppintotta a megjelenést, amit nem is nézet jó szemmel az akkor még Fiat-Chrysler csoport.
Az indiai gyártó ugyanis 2018-ban kezdte el kínálni az amerikai vásárlóknak az akkor még pofátlanul Jeep formával rendelkező, de annál jóval olcsóbb terepjárót. A húzás annyira bejött, hogy a Mahindra eladásai kilőttek, a Jeep pedig érezhetően vásárlókat vesztett. Nem lehetett mit tenni, a Jeep anyacége bíróságra vitte az ügyet.
Ennek eredményeként a Mahindra 2020-ban átalakította a Roxor elejét, de az alapvető stílusjegyet továbbra is megmaradtak, így továbbra sem állt ez a közben Stellantis-csoporttá összeálló konszern a jogi igényektől.
A végső döntés megszületett, azaz a bíróság kimondta, hogy jelenlegi megjelenésével a Mahidra már nem sérti a Jeep jogait, így továbbra is értékesíthetik a kis könnyű terepjáró alkalmatosságot.