
Immár 30 éve annak, hogy a Renault bemutatta azt a városi kisautót, mely elég hamar a francia paletta egyik legkedveltebbje lett. A kerek évfordulót egy holland művésszel összefogva ünnepli a gyártó.
Immár 30 éve annak, hogy a Renault bemutatta azt a városi kisautót, mely elég hamar a francia paletta egyik legkedveltebbje lett. A kerek évfordulót egy holland művésszel összefogva ünnepli a gyártó.
Az olasz Eccentrica műhely jelentette be, hogy megalkotják a Lamborghini Diablo modern átiratát. Egy restomod projektről van szó, a végeredményt pedig a jövő hét folyamán be is mutatják.
Immár régóta bevett szokás, hogy a Skoda Academy tanulói minden évben összeraknak egy érdekes tanulmány, melynek alapját a gyártó egy meglévő modellje adja. Most is megtörtént ez, azaz megszületett a munkaállomásként és kempingautóként is használható Enyaq, a Roadiaq.
A Seat külön márkaként hivatkozik a Cupra márkára, mely a gyári modellek teljesítményre kihegyezett változatait is magába foglalja. Most azonban úgy tűnik, hogy lejjebb engednek a gyáriak az elvárásokból, ugyanis két alap Seat motor is bekerül az eddig csak 300 lóerős kivitelben jelen lévő Cupra Ateca kínálatába.
Bár a Volvo mostanság egyértelműen SUV fronton bővítette a palettáját, a gyártó nem mond le a kombikról sem. Szerintük komoly kereslet van még erre a karosszéria típusra Európában is.
Néhány apróbb változtatással és finomítással készítette fel a Range Rover az Evoque modellt a 2024-es modellévre.
A tavalyi év egyik legmegdöbbentőbb koncepció modellje egyértelműen az elektromos, kétezer lóerős Ford Transit SuperVan 4 volt. Most hétvégén némi átalakítás és teljesítménycsökkentés után, ezt a járgányt küldik fel a gyáriak a Pikes Peak-re.
Miután megkapták a TÜV engedélyt a HiPhi elektromos modelljei, meg is kezdődhet az árusításuk az európai piacon. Most itt vannak a hivatalos árak is, amikkel egy picit a Tesla alá lőttek a kínaiak.
Jövőre már csak automata váltóval lehet rendelni a Volkswagen Golf modelleket, akármilyen kivitelről legyen szó. A gyártó az emissziós normákra hivatkozva kukázza a kézi váltogatás lehetőségét.
A Fiat Panda harmadik generációja már 12 éve van jelen a piacon, így önmagában is elég retro jelenségnek számít. Viszont most kiadtak belőle egy limitált verziót, mely szemléletében egészen az 1983-as kezdetekig nyúlik vissza.