
A Rolls-Royce vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem használnak hibrid hajtásokat az autóikban. A kényelem és a kifinomultság hiányára hivatkozik, ami viszont a teljesen elektromos autóknál már könnyen megvalósulhat.
A Rolls-Royce vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem használnak hibrid hajtásokat az autóikban. A kényelem és a kifinomultság hiányára hivatkozik, ami viszont a teljesen elektromos autóknál már könnyen megvalósulhat.
A kínai Xpeng komoly globális terjeszkedésbe kezdett az elmúlt egy évben, azonban a büntetővám nagyon nem jönne jól ezekhez a tervekhez az európai piacon. Éppen ezért most keresik a lehetőségeket, hogy megvalósulhasson a helyi gyártás.
A Renault az 5-ös után egy másik ikonikus modelljét, a 4-est is átülteti a modern autózás világába. Az újdonságról meg is érkeztek az első kedvcsináló képek, melyek néhány fontos részletet mutatnak meg.
A kínai Leapmotor nemsokára megjelenik az európai piacon is, ráadásul egyből két elektromos modellt is kínálnak majd a vásárlóknak a Stellantis segítségével. A kis T03 a Dacia Spring ellenfele lesz, míg a C10 a Tesla Model Y olcsóbb alternatívája lehet.
Több mint 12 ezer EV9 modellt rendel vissza a Kia egy szoftveres frissítésre miután kiderült, hogy távirányított parkolás közben nem mindig fékezi meg a rendszer az autót akkor, amikor kéne. Eddig csak anyagi károkról tud a gyártó, személyi sérülésről szerencsére nem.
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója és John Lawler pénzügyi igazgató még tavaly jártak Kínában, hogy kipróbálják az egyik partnerük elektromos modelljeit. Mit tapasztaltak? A Wall Street Journal szerint nemes egyszerűséggel sokkot kaptak.
A Volkswagen immár harmadszor ír ki visszahívást az elektromos ID.4-es modellre, mert annak ajtajai maguktól kinyílhatnak. A problémát a kilincsek beázása okozza.
A Mercedes számára már évek óta az egyik legfontosabb piac a kínai, ám mostanság enyhe visszaesést tapasztalhattak az eladásokban. Éppen ezért most 1,8 milliárd eurót fektetnek kimondottan a helyi gyártású és ottani vásárlóknak készülő paletta felépítésébe.
A Volkswagen pénzügyi igazgatója szerint maximum két évük van arra, hogy stabilizálják a helyzetet, mielőtt végleg megy a süllyesztőbe a márka. A gyárbezárásokkal kapcsolatban beszélt nyíltan a dolgozókkal a vezetőség.
Eddig teljes mellszélességgel állt ki a Volvo a kizárólag villanyos paletta kialakítása mellett, most viszont változtattak a jövőt illető elképzeléseken. 2030 után is lesznek hibridek a kínálatban.