
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mercedes kecskeméti gyáregysége, ugyanis elkészült a kétmilliomodik legyártott autójuk. Egy ötüléses EQB lett az ünnepi modell.
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mercedes kecskeméti gyáregysége, ugyanis elkészült a kétmilliomodik legyártott autójuk. Egy ötüléses EQB lett az ünnepi modell.
A Hyundai N RN24 első ránézésre egy csővázas Buggy és egy elektromos utcai autó szerelemgyereke lehetne, amiben van is némi igazság. Ez a gyáriak legújabb guruló laboratóriuma, aminek segítségével a jövő sportos modelljeit tökéletesítik majd.
Az Audi gyakornoki programjában éledt újra egyetlen példány erejéig a most már 25 éves A2-es. Futurisztikus karosszériával és elektromos hajtással modernizálták a tanulók a kis német járgányt.
A BYD már eddig is komoly jelenlétet mutatott Európában, de érthető módon, még többet szeretnének a kínaiak. Szépen sorban érkeznek a kimondottan erre a piacra hangolt újdonságok. Ilyen a most bemutatott Sealion 7 is.
A Renault tavaly ugyan beszüntette az elektromos kétüléses Twizy gyártását, nem kellett sokáig várni az utódra. A franciák városi mobilitásért felelős részlege alkotta meg a Duo modellt, mely most már kisáruszállítóként is kapható lesz.
A Citroen C4 jelenlegi generációja már négy éve van a piacon, ezért elkerülhetetlen volt, hogy a franciák egy kis ráncfelvarrást eszközöljenek rajta. Leginkább a dizájn változott meg, azaz a legújabb márkaarculathoz illően szögletesebb formákkal dobták fel az autó megjelenését.
A Porsche majdnem 30 ezer elektromos Taycan modellre írt ki visszahívást, miután kiderült, hogy néhány akkumulátor könnyen zárlatos lehet és kigyulladhat. A szervizelést azonban csak jövő év elején tudják megcsinálni, addig arra kérik az érintett tulajdonosokat, hogy maximum 80 százalékig töltsék fel az autókat.
A Rolls-Royce vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem használnak hibrid hajtásokat az autóikban. A kényelem és a kifinomultság hiányára hivatkozik, ami viszont a teljesen elektromos autóknál már könnyen megvalósulhat.
A kínai Xpeng komoly globális terjeszkedésbe kezdett az elmúlt egy évben, azonban a büntetővám nagyon nem jönne jól ezekhez a tervekhez az európai piacon. Éppen ezért most keresik a lehetőségeket, hogy megvalósulhasson a helyi gyártás.
A Renault az 5-ös után egy másik ikonikus modelljét, a 4-est is átülteti a modern autózás világába. Az újdonságról meg is érkeztek az első kedvcsináló képek, melyek néhány fontos részletet mutatnak meg.