
A Porsche elnöke szerint a 911 Dakar piacra dobása csak egy folyamat első lépése. Ha kedvező a fogadtatás, akkor a 911 modellcsaládban további terepjáró átiratok bukkanhatnak fel.
A Porsche elnöke szerint a 911 Dakar piacra dobása csak egy folyamat első lépése. Ha kedvező a fogadtatás, akkor a 911 modellcsaládban további terepjáró átiratok bukkanhatnak fel.
Szokták mondani, hogy aki igazán éli az életet, az hamarabb távozik. Sajnos most egy újabb példa mutatta meg, hogy van a mondásban valami. Ken Block pályája csúcsán állt, de még annyi minden lehetett volna a jövőben. Sajnos, már csak találgathatjuk, hogy mit érhetett volna el, így inkább foglalkozzunk azzal, amit elért!
Amerikában egy GT1 néven futó cég nem mindennapi Ford GT átiratot mutatott be. Az 1500 lóerős szörnyetegből csupán 30 darabot gyártanak, mert anno ennyi plusz vázat sikerült megszerezni a Ford-tól.
Egy Lamborghini Aventador SVJ már magában különleges darabnak számít, ám némi egyedi festéssel még tovább fokozható az érdekességi faktor. Talán ezért is engedte ennek a példánynak a tulajdonosa, hogy egy olasz művész kiélje alkotási vágyát a kocsi külsején.
A Citroen luxusmárkájaként működő DS egy igencsak különleges újdonsággal rukkolt elő karácsony előtt. Egy gyerekeknek szánt járműről van szó, melyből csupán egyetlen darab készül, amit a kétszeres Formula E bajnok, Jean-Éric Vergne fia kap meg.
Bár néhány gyártó a villanyosítás miatt elengedte a nagynevű gyári tuningos modelleket, a Honda kitart a Type R vonal mellett is. Elektromos vagy belsőégésű? Ez még nyitott kérdés a japán márka szerint.
A Porsche vezérigazgatója jelentette be, hogy egy új projekten dolgoznak a márka szakemberei, melynek a végeredménye egy minden eddiginél gyorsabb és erősebb modell lesz.
A Maserati hivatalosan is leleplezte a Formula E szériába szánt versenyautóját, mely egyben a márka első teljesen elektromos versenygépe is. A jellegzetes kék járgányt már jövő év elején láthatjuk versenykörülmények között is.
A Ford a GT harmadik generációját egy egyedi versenyautó szériával dobja fel. Az Mk IV minden tekintetben az eddig legerősebb és legjobban kezelhető GT modell.
A holland Donkervoort csaknem egy évtizede jelentkezett utoljára kimondottan új modellel. Most végre megint megmutatták, hogy mire képesek. Az F22 félezer lóerőt kínál egy kimondottan könnyű felépítésű sportkocsi mellé.