Nem is olyan régen a Toyota jelentette be, hogy a jövőben az elektromos hajtásláncokhoz is kínál majd manuális váltási lehetőséget. Ez egy szimulált rendszer lesz, amiből a Honda viszont nem kér.
Nem is olyan régen a Toyota jelentette be, hogy a jövőben az elektromos hajtásláncokhoz is kínál majd manuális váltási lehetőséget. Ez egy szimulált rendszer lesz, amiből a Honda viszont nem kér.
Kevesen tudják, hogy a BMW egyik legfontosabb formatervező részlege önálló cégecskeként kezdte a pályafutását. Ennek immár ötven éve, most pedig már a bajor gyártó X-es és i modelljein dolgoznak a srácok gőzerővel.
Öt év telt el az újgenerációs A110 gyártásba kerülése óta. Akkor majdnem év autója lett, noha ez egy 2+2 üléses kicsi sportcoupé. A modell sikerességén felbuzdulva úgy gondolta a Renault leányvállalata, hogy ideje egy nagyszabású vérfrissítésnek. Ezt hivatott szolgálni az Alpine A110 R.
Bár a trendekkel szembemenni sosem kifizetődő egy olyan, kimondottan piaci versenyzésre kihegyezett témában, mint az autóipar, nagyon úgy tűnik, hogy mindig marad egy-két makacs szereplő, aki ragaszkodik a régi értékekhez. Most a Bugatti vezetősége szögezte le, hogy nem lesz SUV a kínálatukban.
Aki szereti a régi sportos Opeleket, annak nem mond újat a GSE megjelölés. A többieknek legyen annyi elég, hogy egykoron a sportosabb modelleket jelölték ezzel a kombinációval a németek. Most visszatér a köztudatba a három betű, de más jelentéssel, mint eddig.
A francia AXA biztosító egy nyilvános törésteszt alkalmával beszélt arról, hogy mennyire változtatja meg a balesetek természetét az elektromos autók elterjedése.
A Pagani Huayra R napjaink egyik legbrutálisabb és legegzotikusabb sportkocsija, amit csak néhány szerencsés rajongó engedhet meg magának. Most viszont részben hozzájuthatunk mi földi halandók is az Asetek SimSports szimulátor pedálszettjének köszönhetően.
Nagyon sokszor felmerül az új autóknál, általában kritikaként, hogy nincsenek fizikai gombok, valamint az is, hogy mindent az érintőpanelen kell elintézni. A leghétköznapibb funkciókat is ilyen úton lehet elérni, ami sok ember számára nem kényelmes és nehezen megszokható.
A Stellantis cégcsoportba tartozik az Alfa Romeo és a Dodge is, így tulajdonképpen semmi meglepő sincs abban, hogy ami nálunk az olasz márka legújabb üdvöskéje, az a tengerentúlon egy amerikai gyártó kínálatába lett beillesztve.
Németországban történt egy halálos baleset, melynek okozója az előzetes információk szerint egy tesztüzemben álló elektromos BMW iX modell volt. A hatóságok az önvezető rendszert hibáztatják, a gyártó szerint viszont ők jelenleg nem tesztelnek ezen a fronton.