Új területeket vásárolt és gyárat bővít a Ferrari Olaszországban. A kiszivárgott információk szerint elektromos és hibrid modellek kapnak külön gyártósorokat a jövőben.
Új területeket vásárolt és gyárat bővít a Ferrari Olaszországban. A kiszivárgott információk szerint elektromos és hibrid modellek kapnak külön gyártósorokat a jövőben.
Technikai információkat alig árultak el, ráadásul csupán egyetlen képet tettek közzé róla, de a Cupra lerántotta a leplet a következő nagy dobásáról. A Terramar ráadásul itt nálunk készül majd az Audi győri üzemében.
Egy ideje már tudni lehetett, hogy jönnek az új magyar rendszámok, ám a bevezetés pontos ideje eddig még bizonytalan volt. Most Vitézy Dávid jelentette be, hogy már július legelején megkezdik az új formátumok használatát.
A tegnapi nap folyamán hozott egy döntést Magyarország kormánya, azaz mától nem lehet igénybe venni külföldi rendszámos autóval az üzemanyag ársapkát. Persze, most is vannak kivételek.
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
Az Európai Parlament elfogadta az EU Bizottság azon javaslatát, miszerint 2035-től már csak elektromos autókat lehessen újonnan értékesíteni és forgalomba helyezni. Bizony, a szintetikus üzemanyagok is tiltólistára kerülnek ezzel.
A Honda ma már az autóipar meghatározó szereplője, de mint minden gyártó, a japánok is kicsiben kezdték anno. Aztán megjött a Civic, és minden egyből a feje tetejére állt!
A Bosch és az ELTE összefogásából született meg egy a modern társadalomban és közlekedésben elengedhetetlen oktatási és fejlesztési lehetőség. A célkeresztben ott vannak az önvezető autók is.
Számtalan gyártó úgy készül az elektromos jövőre, hogy lényegében már most elkezdte több részre osztani az adott márkát. Főleg az elektromos és a nem elektromos részleg egymástól elkülönülése a cél, viszont a Stellantis cégóriás abszolút nem lát ebben fantáziát.
Bár az autósokat még mindig védi a hatósági ársapka, a háttérben szépen lassan egyre tovább drágul az üzemanyag. Most például egyszerre zavar be az olaj hordónkénti árának az emelkedése és a forint gyengülése.