
Megérkezett a McLaren GT utódjának szánt GTS, mely nem csak erősebb és könnyebb lett az elődjénél, hanem a mindennapi használhatóságon is javítottak a gyáriak.
Megérkezett a McLaren GT utódjának szánt GTS, mely nem csak erősebb és könnyebb lett az elődjénél, hanem a mindennapi használhatóságon is javítottak a gyáriak.
A Forma 1 világában létfontosságú, hogy melyik csapat milyen gyorsan tudja megoldani a boxkiállásokat, akár szélsőséges körülmények között. A Red Bull most bebizonyította, hogy nekik az se baj, ha éppenséggel semmit sem látnak akció közben.
A Ford és a Volkswagen is egy új biztonsági rendszer bevezetését tervezi, aminek feladata a biciklisekre ajtórányitás megakadályozása lesz.
Egészen furcsa visszahívási akciót jelentett be a Porsche, miután kiderült, hogy néhány 718 Cayman és a Boxster modellnek túl magasra emelkedhet ki a hátsó légterelője, ezzel nem csak az autó viselkedését megváltoztatva, de eltakarva a középső féklámpát is.
A Volkswagen egy szoftverfrissítéssel lehetővé tette, hogy az ID modellek képesek legyenek az energia hálózatba visszatáplálására. A németek úgy számolják, hogy egy fullra töltött elektromos modell két napig képes így biztosítani egy komplett ház energiaszükségletét.
A Koenigsegg 1600 lóerős szupersportkocsija most egy hazai, azaz svéd pályán bizonyította, hogy korunk egyik leggyorsabbja. Tesztelni mentek csak a gyáriak, de pályacsúcs lett belőle.
Kína legnagyobb autógyártója jelentős mérföldkőhöz érkezett. Elkészült ugyanis a hatmilliomodik autójuk a NEV, azaz a konnektoros hibridek és elektromos autók kategóriájában.
A 2024-es szezonban ismét a BMW biztosítja a biztonsági autót a MotoGP számára. Eddig inkább a laposabb sportkocsikat futtaták a bajorok ezen a fronton, most viszont egy ízig-vérig SUV fogja felvezetni a versenyzőket.
Ez elmúlt évtizedben a kék kiemeléssel rendelkező Toyota embléma azt jelentette, hogy valamilyen szinten vagy akár teljesen elektromos modellről van szó. Ezen változtatott a gyártó, de helyette megjelenik a kék pötty a hajtáslánc-megjelölés mellett a kocsik hátulján.
A királyi család nem akarta megtartani, így hivatalosan is a Bentley gyűjteményébe került az a Mulsanne, melyet kimondottan II. Erzsébet számára készített a gyártó.