
A Mercedes Amerikában egy ideje már elérhetővé tette a kettes szintű önvezetéshez tartozó automatikus előzést, az európai piacon viszont csak mostantól használhatják az újabb modellek tulajdonosai.
A Mercedes Amerikában egy ideje már elérhetővé tette a kettes szintű önvezetéshez tartozó automatikus előzést, az európai piacon viszont csak mostantól használhatják az újabb modellek tulajdonosai.
Az Audi gyakornoki csapata álmodta meg az NSU Prinz modern környezetbe ültetett mását. Nem csak a formaterv, hanem az elektromos hajtáslánc is a mai elvárások szerint lett kialakítva.
Ugyan már két éve piacon van a Lotus Emira, a belépő szintet képező négyhengeres változatra egészen idáig kellett várni. 360 lóerőnyi teljesítményt garantál a Mercedes-eredetű 2 literes erőforrás.
Bár jelenleg Valtteri Bottas az Alfa Romeo istállót erősíti, de nem is olyan régen még a Mercedes AMG Petronas színeiben láthattuk a versenypályán. Még akkor rendelte meg azt az AMG ONE példányt, amit most végre át is vehetett.
Az Alef Aeronautics még tavaly mutatta be a saját repülő autó koncepcióját, mely lényegében egy karosszéria alá rejtett eVTOL, azaz függőlegesen is felszállni képes jármű. Azóta töretlenül érkeznek be az előrendelések, ráadásul a különleges légialkalmassági tanúsítványt is megkapta már a szerkezet.
A Fiat a Citroen Ami alapjait felhasználva építette meg a legújabb modelljét, mellyel egyértelműen a trendi fiatalokat szólítják meg. Ez a Topolino, ami 45 kilométeres óránkénti tempóval képes maximum haladni, az elektromos hatótávja pedig mindösszesen 75 kilométer.
A Mercedes-AMG SL 63 már önmagában is egy komoly sportautó, de a Manhart most egy kis limitált széria erejéig még magasabbra helyezte azt a bizonyos lécet. Mindezt tette úgy, hogy közben nem nyúlt bele drasztikusan a gyári dizájnba.
Most pénteken egy korszak lezárul. 47 év és 18 millió legyártott példány után hivatalosan is vége a Ford Fiesta sztorinak. Az utolsó két legyártott példányt megtartja a Ford a Heritage programon belül.
Amerikában egyre több helyen működnek már legálisan a Waymo és a Cruise önvezető autói, melyek többek között kamerákat is használnak a navigáláshoz. Ezeknek a kameráknak a képét akár a rendőrség is kikérheti, azaz jelen pillanatban mozgó térfigyelő kameraként is értelmezhetők a robotaxik.
A mesterséges intelligencia alapú szoftverek egyre nagyobb mértékben játszanak szerepet az autóiparban is. Most már például minőségellenőrzési feladatokra is használ egy ilyen rendszert a Volkswagen.