
Az Audi Q6 E-tron fejlesztése szépen lassan a végéhez közelít, így egyre több információ szivárog ki a villanyos SUV-ról. 600 kilométeres hatótávot és akár 510 lóerőnyi teljesítményt ígérnek a négykarikások.
Az Audi Q6 E-tron fejlesztése szépen lassan a végéhez közelít, így egyre több információ szivárog ki a villanyos SUV-ról. 600 kilométeres hatótávot és akár 510 lóerőnyi teljesítményt ígérnek a négykarikások.
Amerikában Jeep nem nézte jó szemmel, hogy a Mahindra egy klasszikus hasonmással lépett a piacra. Meg is kezdődött a pereskedés, ami most ért véget. A Stellantis nem tehet semmit, továbbra is maradhat a piacon a Roxor.
A Mitsubishi nem tervezi sportkocsi formában újra piacra dobni a legendás Eclipse modellt, de a rajongók szeretnek eljátszani a gondolattal, hogy mi lenne, ha mégis meglépnék a dolgot a japánok. Most egy független formaterv tanulmányon nézhetjük meg, milyen is lenne modern környezetbe átültetve az autó.
Manapság sok gyártó válik meg a fizikai gomboktól, hogy helyette digitális érintőfelülettel oldják meg a dolgokat. Most pont az utóbbi hibája miatt kell visszahívni többszáz 7-es BMW-t.
Ha Porsche, akkor azonnal beugrik mindenkinek a jellegzetes pajzsban ágaskodó lovacskás embléma. Pedig, alakulhatott volna másként is, a 60-as években ugyanis le akarták cserélni a megszokott logót a gyáriak valami sokkal egyszerűbbre. Ezek voltak a lehetőségek!
Az Audi Hungaria már 1998 óta gyárt autókat Győrben. Most egy impozáns mérföldkövet ünnepelhetnek a magyar négykarikások: elkészült a kétmilliomodik autó, egy Audi RS Q3 Sportback.
Az Alfa Romeo vezérigazgatója szerint az olasz márka vásárlói nem igénylik a túlméretes kijelzőket és a vezetést segítő rendszerszerek hadát, így a jövőben nem is rakják tele ilyen dolgokkal az autóikat.
Egy egészen furcsa szabadalmi-bejegyzést nyújtott be a Ford. A tervezet lényege, hogy a jövőben akár állva is lehessen vezetni a Bronco terepjárót a szélvédő tetejére telepített irányító berendezésnek köszönhetően.
Az egyik legnagyobb kínai autógyártó-konszern, a Chery is szerencsét próbál a magyar piacon. Az Omoda 5 modellel próbálják meg majd megszólítani első körben a crossover vásárlókat.
Átlátszó plexi mögé rejtett hűtőrács és világító Opel-embléma. Eddig ezek a biztos pontok a gömbvillámosok új tanulmányával kapcsolatban, de a most kiadott képek még további részleteket is sejtetnek.