A Mercedes engedélyt kapott Németországban a 4-es szintű, azaz sofőr nélküli önvezetés alkalmazására magánkézben lévő autóknál is. Persze, egyelőre nem a városi forgalomban, hanem arra kialakított parkolóházakban.
A Mercedes engedélyt kapott Németországban a 4-es szintű, azaz sofőr nélküli önvezetés alkalmazására magánkézben lévő autóknál is. Persze, egyelőre nem a városi forgalomban, hanem arra kialakított parkolóházakban.
A Dodge jövőre száműzi a palettáról a Challenger Hellcat szériát, de addig sem hagyja parlagon heverni a rajongókat. Az utolsó modellévvel megint lehet manuális váltóval kérni az amerikai izomgépet.
Ahogyan az várható volt, az SUV siker a Ferrari esetében sem maradhatott el. A gyártó le is állította a további rendelések felvételét, mert már évekre előre eladtak minden példányt.
A Lancia a Stellantis égisze alatt új esélyt kapott a feléledésre. Ennek a folyamatnak a kezdő lépése az új márkaarculat kiépítése, melyet most részben le is lepleztek a gyáriak.
A BMW fenntarthatóságot vizsgáló csoportjának igazgatója szerint most mindennél fontosabb, hogy tartósabbak legyenek az autók, mint eddig. Az autók könnyű utólagos variálhatóságának is egyre nagyobb szerepet kell kapnia.
A Volkswagen új vezérigazgatója beszélt arról, hogy tudomásuk van az infotainment rendszer hibákról. Elsődleges feladatnak tekintik, hogy kijavítsák azt a felhasználói visszajelzések alapján.
Sokan mondják, hogy a Porsche és a Volkswagen Bogár közel áll egymáshoz, egy holland fanatikus pedig meg is csinálta a két világ összeházasítását. Nem sportkocsi, hanem traktor alapokon!
Manapság egyre nagyobb figyelmet kap az autóiparban is a környezettudatosság, melynek egyik példája az Audi műanyag újrahasznosítást megcélzó akciója. Sérült autók elemeit felhasználva készül például a Q8 E-Tron bizontási öv csatjának a burkolata.
A Mazda hosszútávú terveivel kapcsolatos konferenciáján bukkant fel egy eddig sosem mutatott különleges koncepció. Igazság szerint csak néhány bevágás erejéig láthattuk az egyelőre név nélkül futó sportkocsi tanulmányt, de már most többen az MX-5 jövőjét vizionálják bele.
Bartosz Ostalowski a motorsport világának egyik példaképe. A lengyel pilóta egy balesetben elvesztette mindkét kezét, de ez nem gátolta meg abban, hogy továbbra is drift szenvedélyének hódoljon. Most fel is állította a lábbal driftelés sebességi világrekordját.