Nem április elsejei tréfáról van szó, egy cég azzal foglalkozik, hogy kisautókat alakít háromkerekűvé, így a német szabályok szerint a jogosítvány megszerzése előtt is lehet vezetni.
Nem április elsejei tréfáról van szó, egy cég azzal foglalkozik, hogy kisautókat alakít háromkerekűvé, így a német szabályok szerint a jogosítvány megszerzése előtt is lehet vezetni.
Kompakt modelljeinek AMG változatát nagyobb teljesítményű motorral szerelte fel a Mercedes-Benz, így a CLA és GLA még gyorsabbá vált.
A Volvo tulajdonába került a svéd gyártó modelljeivel foglalkozó Polestar tuningcég, így a márkanév mostantól a nagyteljesítményű Volvókat jelöli majd.
Nem olyan régen a legendás Méhari visszatéréséről lehetett hallani, de nem gondoltuk volna, hogy ilyen gyorsan bekerül egy strandautó a Citroen kereskedéseibe.
Az Alfa Romeo eddig nem sok mindent árult el az új Giulia csúcsváltozatáról, de egy olasz lap úgy értesült, hogy az ötszáz lóerős limuzin több mint 300 km/órára lesz képes.
Újabb prototípusa készült el az Audi önvezető autójának, az RS7 alapjára épített robotautó pedig gyorsabban teljesíti a versenypályát, mintha ember vezetné.
Csak milliárdosok jöhetnek szóba azon az árverésen, amelyen egy tíz évvel ezelőtt készült, tető nélküli Lamborghini tanulmányautó kerül kalapács alá.
Luxusautókba való gyermekülés-koncepciót mutatott be a Volvo: az új XC90-ben a család legkisebb tagja a jobb első ülés helyére rögzített ülésben utazhat teljes biztonságban.
Érdekes újdonsággal jelentkezett a Toyota, a Sienta névre keresztelt egyterű legújabb generációja ugyanis különleges formát és takarékos hibrid hajtást kapott.
Túrakocsi-versenyautót épített a Golf R-ből a Volkswagen, a prototípust már idén bevetik, és ha zöld jelzést kap, akkor jövőre már bárki megvásárolhatja.