
A tavalyi év egyik legmegdöbbentőbb koncepció modellje egyértelműen az elektromos, kétezer lóerős Ford Transit SuperVan 4 volt. Most hétvégén némi átalakítás és teljesítménycsökkentés után, ezt a járgányt küldik fel a gyáriak a Pikes Peak-re.
A tavalyi év egyik legmegdöbbentőbb koncepció modellje egyértelműen az elektromos, kétezer lóerős Ford Transit SuperVan 4 volt. Most hétvégén némi átalakítás és teljesítménycsökkentés után, ezt a járgányt küldik fel a gyáriak a Pikes Peak-re.
Jövőre már csak automata váltóval lehet rendelni a Volkswagen Golf modelleket, akármilyen kivitelről legyen szó. A gyártó az emissziós normákra hivatkozva kukázza a kézi váltogatás lehetőségét.
A Fiat Panda harmadik generációja már 12 éve van jelen a piacon, így önmagában is elég retro jelenségnek számít. Viszont most kiadtak belőle egy limitált verziót, mely szemléletében egészen az 1983-as kezdetekig nyúlik vissza.
Egy új elektromos SUV modellt hoz Európába a kínai Nio. Az EL6 különlegessége, hogy az akkumulátor cserélhető benne, így 3 perc alatt akár teljes töltöttséggel lehet folytatni vele az utazást.
A Renault leleplezte a legújabb zászlóshajóját, mely a kupé-SUV szegmens képviselőjeként lép piacra még idén. A Rafale kizárólag hibrid hajtással lesz elérhető.
A Porsche idén ünnepli autógyártóként fennállásának 75. évfordulóját, aminek kapcsán még az emblémáját is megújította egy kicsit. Most itt egy újabb ünnepi fordulat, a Microsoft és a Porsche együttműködéséből megszületett egy igazán különleges és egyedi Xbox Series X széria.
Már egy ideje tudni lehet, hogy a Toyota egy kimondottan elektromos autókba szánt manuális váltón dolgozik. Most a márka sportrészlege, a Gazoo Racing is beszállt a fejlesztésbe, vagyis a szoftveresen előállított váltás illúziója jelen lehet a jövő GR modelljeiben is. Az elektromos autózás teljesen más élményt ad, mint egy klasszikus járgányt terelgetni. Egy sokkal sterilebb […]
Bár a Toyota gőzerővel fejleszti az elektromos palettáját, azért a hidrogén-tüzelőanyagcellás hajtásláncot sem hagyják el. Éppen ellenkezőleg, már készül a következő generáció, mely a mostaninál jóval olcsóbban kínálhat nagyobb hatótávot.
A német gyártó a jövőben alaposan ráfekszik a profitra, azaz kevesebb, de keresettebb modellekkel képviselteti majd magát a piacon. Ez például az Arteon végét is jelenti, de ami marad, ahhoz is kevesebb konfigurációs lehetőséget kínálnak majd a gyáriak.
Mesterséges intelligencia alapú hangvezérlést ígér a Toyota a jövő modelljeiben, mely a tervek szerint olyan lesz, mintha egy tényleges operátorral beszélgetnénk. Több mint 200 funkciót vezérelhetünk majd így az autókban.