
Nem sokkal az elektromos Explorer után máris itt van egy újabb teljesen villanyos Ford. A haszongépjármű család bővült a Transit Courier elektronvadász változatával.
Nem sokkal az elektromos Explorer után máris itt van egy újabb teljesen villanyos Ford. A haszongépjármű család bővült a Transit Courier elektronvadász változatával.
Bár még mindig egy sosem megvalósuló projektnek tűnik a Tesla Cybertruck, a fejlesztés azért szépen csöndben folyik a háttérben. Mennyire van kész az autó? Annyira, hogy már meg is kezdték a törésteszteket, amiről videó is készült. Egy olyan videó, amiben csak a lényeget nem láthatod.
A Ford tavaly még büszkén hirdette, hogy sikerült bevinniük az elektromos F-150 árát 40 ezer dollár alá. Nem tartott azonban sokáig a lendület, ma már ugyanis 60 ezer dollárt kell minimum fizetni az autóért. A gyártó az anyagárakra és a logisztikai fennakadásokra hivatkozik.
A Ford Mustang tipikusan egy olyan autó, ami szinte elképzelhetetlen dízel motorral. Amerikában viszont egy srác belerakott egy Cummins dízelt, melyet meg is támogatott két gigantikus turbóval. Az eredmény némi korom és 1500 lóerő.
A Porsche nemsokára bemutatja a Cayenne ráncfelvarrását, melynek legnagyobb újdonsága a teljesen átdolgozott belső lesz. Most már az utasnak is lesz egy külön kijelzője a műszerfalba építve.
A Lamborghini leleplezte az Aventador utódját, mely hibridesítve ugyan, de még mindig V12-es motorral került bemutatásra. A Revuelto egyben az első 1000 lóerő feletti teljesítménnyel bíró Lamborghini.
Egy Subaru Impreza STi már önmagában egy érdekes tárgy, de ha egy 22B kivitelről beszélünk, akkor meg is érkezünk a legenda kategóriába. A limitált példányszámban készült különlegesség egy példányát vadászta le most valaki csaknem 80 millió forintnyi dollárért.
A Porsche bizonyos modelljeiben szoftveres probléma miatt nincs hangos visszajelzés a biztonsági öv bekötésének elmulasztásakor. Visszahívást jelentett be a gyártó.
Az Iveco vezérigazgatója erős bírálattal illette a nemsokára bevezetésre kerülő Euro 7-es normát. Szerinte nem csak betarthatatlan az új szabályozás, hanem egyenesen ostobaság is.
Megérkezett a Renault Espace hatodik generációja, mely most már messze nem a családi egyterű kategóriát képviseli, hanem bizony ízig-vérig SUV modell lett. Az Austral formai megoldásai és technikai alapjai köszönnek vissza az újdonságon.