Bemutatkozott a SsangYong kimondottan Dakarra fejlesztett versenygépe. Rexton DKR néven debütált, de szinte semmi köze nincs a széria változathoz.
Bemutatkozott a SsangYong kimondottan Dakarra fejlesztett versenygépe. Rexton DKR néven debütált, de szinte semmi köze nincs a széria változathoz.
Vadul dolgozik a dél-koreai Ssangyong saját elektromos modelljén. A Korandóhoz hasonló formavilágú SUV 2019-ben gördülhet a piacra.
Egy brit szaklap nemrégiben közzétett egy hetes listát azokról az autókról, amelyek megérdemelték a süllyesztőt. (Lásd itt: https://magazin.kocsi.hu/?p=17495). Ezen felbuzdulva mi is elkezdtük keresni a világ legnagyobb autóipari tévedéseit. Minden héten ajánlunk egy-egy modellt, amelyre várjuk a szavatokat a facebookon!
Az első előzetes tervek után már fényképeken is megmutatta a Rexton új generációját a Ssangyong, a koreai márka a szöuli autószalonon mutatja be új csúcsmodelljét.
A Korando és a Tivoli bemutatásával a Ssangyong bebizonyította, hogy kimondottan divatos külsejű autókat is képes készíteni, most pedig a hatalmas Rexton utódjával ismerkedhetünk meg.
Még egy prototípust mutat be az idei genfi autószalonon a Ssangyong, a koreai terepjáró-specialista ezúttal egy hétüléses szabadidő-autó koncepcióját leplezi le.
A Qashqai konkurensét készítené el a Ssangyong, az újdonság prototípusát a genfi autószalonon leplezik le. Itt mutatkozik be a Tivoli nyújtott változata is.
Az európai piacra szánt Tivoli után most az Egyesült Államokat célozza meg új modelljével a Ssangyong.