Éve óta mennek a találgatások, hogy vajon újraéleszti-e a Toyota a legendás Celica modellt. Most a gyártó technológiai igazgatója, Hiroi Nakajima erősítette meg, hogy már vannak történések az üggyel kapcsolatban.
Éve óta mennek a találgatások, hogy vajon újraéleszti-e a Toyota a legendás Celica modellt. Most a gyártó technológiai igazgatója, Hiroi Nakajima erősítette meg, hogy már vannak történések az üggyel kapcsolatban.
A Toyota igen komoly versenymúlttal rendelkezik, amire szeretnek is alkalomadtán visszatekinteni. Most egy ilyen akciót láthatunk, azaz egy teljesen egyedi GR86 átirattal tisztelegnek a gyáriak az ikonikus Celica GT-Four raliautó előtt.
A Toyota és a Suzuki tovább folytatja az együttműködését, melynek keretein belül modelleken is osztoznak. Eddig főleg Toyota modelleket emeltek át a Suzuki kínálatába, nemsokára azonban fordul a kocka.
Bár a Toyota GR86 jelenlegi generációja alig három éve van még csak a piacon, a gyártó már gőzerővel dolgozik az utódmodellen. El is kezdtek szivárogni az első információk, például a meghajtásról.
A Toyota 51 évvel ezelőtt nyert futamot először a rali világbajnokságon egy Corolla 1600 Coupe versenyautóval. Most erre a történetében fontos mérföldkőre emlékszik vissza a japán gyártó egy limitált GR Yaris szériával.
Nem újkeletű dolog a Toyota és a BMW összefogása, melynek célja, hogy a tüzelőanyagcellás hajtásokat életben tartsák. Most még erősebb lesz a két márka összetartása, aminek a legfőbb oka, hogy Európában folyamatosan esik az akkumulátoros elektromos autók iránti kereslet.
Ha páncélozott autót szeretne magának valaki, akkor általában a német prémiumok legfelső szegmenséből válogat. Brazíliában viszont most olyan átlagos járgányokat is rendelhetnek a vásárlók golyóállóként, mint a Toyota Corolla vagy a Hilux.
A Toyota a Mazdával és a Subaruval közösen fejleszti az új belsőégésű motorcsaládját, melynek tagja lesz egy kétliteres turbós egység is. Némi gyári szivárogtatásnak köszönhetően most már lóerő adatokról is beszélhetünk.
A Toyota sportos modellekért felelős részlege a közeljövőben biztos nem fog teljesen elektromos modellekkel foglalkozni, de a hibrid hajtásnak helye van a kínálatban az igazgató szerint.
Már egy ideje mennek a találgatások, hogy vajon mikor és milyen módon térhet vissza a Toyota MR2. Most új szivárogtatások érkeztek Japánból, melyek szerint 2026-ban jelenik meg és nem tisztán elektromos lesz.