Bár a Toyota gőzerővel fejleszti az elektromos palettáját, azért a hidrogén-tüzelőanyagcellás hajtásláncot sem hagyják el. Éppen ellenkezőleg, már készül a következő generáció, mely a mostaninál jóval olcsóbban kínálhat nagyobb hatótávot.
Bár a Toyota gőzerővel fejleszti az elektromos palettáját, azért a hidrogén-tüzelőanyagcellás hajtásláncot sem hagyják el. Éppen ellenkezőleg, már készül a következő generáció, mely a mostaninál jóval olcsóbban kínálhat nagyobb hatótávot.
Mesterséges intelligencia alapú hangvezérlést ígér a Toyota a jövő modelljeiben, mely a tervek szerint olyan lesz, mintha egy tényleges operátorral beszélgetnénk. Több mint 200 funkciót vezérelhetünk majd így az autókban.
A Toyota Le Mans-ban egy teljesen új Prius átgondolással jelentkezik majd. Egy versenyautó koncepciót visznek Franciaországba a japánok, mely lényegében a GRMN Prius előfutárjaként fogható fel.
A Toyota már korábban említette, hogy önálló szervezeti egységben folytatják az elektromos munkálatokat, a részleg megalakulásáig azonban idáig kellett várni. Most BEV Factory néven összpontosul minden villanyos autókkal kapcsolatos művelet és ügyintézés.
Kimondottan elektromos autók oltására fejlesztették ki, de egyéb szélsőséges helyzetekben is bevethető lesz a hatkerekű Toyota Hilux tűzoltóautó.
Németország már most is jelentősen a többi európai ország előtt jár, ha a tüzelőanyagcellás járművek használatáról van szó, de ezt még tovább erősíti majd egy új kezdeményezés. A H2 Moves Berlin célja, hogy év végéig újabb 200 darab Toyota Mirai kerüljön az utakra, melyek egyben az Uber flottáját is alaposan kibővítik.
A Toyota a Camry modellel az utóbbi években erőteljesen az európai és az amerikai piacra kezdett el koncentrálni. Mindeközben a hazai eladások annyira beestek, hogy a japánok most ki is veszik a kínálatból az autót.
Egy új városi kisautó mutatkozott be a Toyota palettáján. Az Agya lényegében egy átmaszkolt Daihatsu, melyből GR Sport változat is készül.
A Toyota két sikermodelljénél is generációváltásra készül a közeljövőben. A Camry és a RAV4 is újgenerációs hajtással kerülhet majd a szalonokba, de a már bevált műszaki alapok nem változnak meg, ráadásul akkumulátoros elektromos variánsra sem igazán számíthatunk.
Az Air Liquide és a TotalEnergies együttműködésének eredménye lesz, hogy nemsokára 100 új hidrogén töltőállomást alakítanak ki Európa szerte. A cél a hidrogén alapú áruszállításhoz elengedhetetlen hálózat kialakítása.