A Mercedes-AMG GT kétajtós kivitele is megkapta a gyártó csúcs hibrid rendszerét. Ezzel meg is született minden idők leggyorsabb sorozatgyártású csillagosa.
A németek villanyosítási törekvéseinek értelmében a négyajtós AMG GT után a kétajtós sportkocsi kivitel is megkapta a Mercedes 4 literes V8-as motorra épülő hibrid rendszerét. Ez a már említett benzines erőforrásból és egy a sebességváltót és differenciálművet is magába foglaló elektromos meghajtásból áll. Érdekesség, hogy a mostani bejelentéssel együtt már három modellben található meg ez a meghajtás és mindegyik esetben más-más a rendszer összteljesítménye.
A kétajtós GT 63 S E Performance esetében 816 lóerőről beszélhetünk, ami ugyan 27 lóerővel kevesebb, mint amennyit a négyajtós modell képes felmutatni, a menetteljesítménye mégis jobb az áramvonalasabb és valamivel könnyebb sportkocsinak. Egészen pontosan 2,8 másodperc futja le a 0-100-as sprintet, a végsebessége pedig 320 kilométeres óránkénti tempóban van meghatározva. Ezzel meg is született a valaha készült legfürgébb sorozatgyártású AMG modell.
A tempó nem minden, tapadás nélkül semmit nem ér az egész. Éppen ezért a csúcs AMG GT-hez mindenképpen jár az AMG Active Ride Control adaptív felfüggesztés, illetve az aktív aerodinamikai elem a padlólemezbe építve, ami 80 kilométeres tempó fölött aktiválódik és az első tengelyre ad nagyobb terhelést. Természetesen a hátsó szárny is állítható, ehhez öt különböző pozíciót dolgozott ki az AMG.
A gyors megállásról a szintén alapáras karbon-kerámia fékrendszer gondoskodik, illetve aktív hátsókerék-kormányzás segíti a manőverek biztonságos végrehajtását.
Hivatalos árazás egyelőre nincs, a forgalmazás a nyár folyamán kezdődhet meg.