
A német Elektron Motors egy kis cég, de az álmaik meglehetősen nagyok. Most éppen egy 2300 lóerős elektromos szupersportkocsi fejlesztésébe vágtak bele!
A német Elektron Motors egy kis cég, de az álmaik meglehetősen nagyok. Most éppen egy 2300 lóerős elektromos szupersportkocsi fejlesztésébe vágtak bele!
Nagyon úgy tűnik, hogy a Cadillac is maga mögött hagyja a méretes belsőégésű motorokat és elektromos márkává alakul pár éven belül. Meg is érkezett az új jövőt hirdető első ilyen modelljük is.
Egy új versenysorozatot indít útjára az FIA, kimondottan elektromos versenyautók számára. Lényegében a GT3 kategória villanyosított megfelelőjéről van szó.
Gyakorlatilag most már nem telik el hét úgy, hogy a Mercedes nem jelent be egy újabb elektromos modellt, mely nemsokára az EQ modellcsalád részét képezi majd.
Egy igazi klasszikus Mantát éleszt fel az Opel, hogy ezzel hívja fel a figyelmet a technikai fejlődésre és az elektromos törekvésekre. Még üzeneteket is meg lehet jeleníteni a különleges bemutatójárgány elején.
Egy Porsche 911 és egy Volkswagen Beetle elegyét hozta össze a kínai ORA egy tanulmány erejéig. Lesz belőle széria változat is, ráadásul nem is elhanyagolható menetteljesítménnyel.
A kínai Nio hisz abban, hogy az elektromos autók legnagyobb hátrányának felemlegetett töltési időt az akkumulátor cserével lehet legjobban orvosolni. Ezért már a csereállomásuk második generációját mutatták be, ahol tényleg minden teljesen automatizálva zajlik.
A Honda legújabb kis városi elektromosa gyorsulási versenyekre felkészítve is megmutatta magát. Egyetlen példányt dobtak össze belőle a gyáriak csupán marketing jelleggel.
Ugyan egyelőre csak koncepció modellként, de végre bemutatkozott a Toyota régóta várt elektromos autója, mely 2022-ben kerül majd a szalonokba.
A Mercedes nem lazsál, ha az elektromos EQ modellcsalád bővítéséről van szó. Szinte a csúcsot képező EQS modellel egyidőben mutatkozott be az EQB hétszemélyes SUV, melyet globális értékesítésre Magyarországon gyártanak majd.