Amerikában a Cadillac most vasárnap kezdte el felvenni a foglalásokat a nemsokára érkező elektromos Lyriq modellre. Nem kellett sokat várni az akció lezárására, alig tíz perc alatt befoglalták az összes Debut Edition szériát.
Amerikában a Cadillac most vasárnap kezdte el felvenni a foglalásokat a nemsokára érkező elektromos Lyriq modellre. Nem kellett sokat várni az akció lezárására, alig tíz perc alatt befoglalták az összes Debut Edition szériát.
A Ford Bronco abszolút siker Amerikában, nem is bírják a megrendeléseket időre teljesíteni a srácok. Európában azonban nem kapható a modell, legalábbis egyelőre. A Ford vezérigazgatója viszont szeretné az itteni forgalmazást is.
A globális félvezető-válság miatt sok gyártó arra kényszerül, hogy bizonyos alkatrészeket kihagyjon az autókból. Hallottunk már hengerlekapcsolás-vezérlésről, ülésfűtésről és infotainment rendszerről is, most pedig itt a legújabb áldozat, a Jeep Grand Cherokee L légrugója.
A Bugatti nem zárkózik el a partneri kapcsolatoktól, így a neves sportkocsi-gyártó emblémájával találkozhattunk már többek között órákon, sporteszközökön és ruházaton is. Most az arcodon is megérezheted a lóerők hatalmát, azaz itt a Bugatti borotva!
Ismét tud szolgálni egy nem mindennapi tétellel az RM Sotheby’s aukciós portál. Majdnem autó, de mégsem, az eheti árverés egyik sztárja. Egy Pininfarina-tervezte különleges szimulátorról van szó.
Az elektromos pickup fanatikusokat az elmúlt években az foglalkoztatta, hogy vajon a Tesla Cybertruck vagy a Rivian R1T érkezik meg előbb a megrendelőkhöz. Győzött a Rivian ezen a téren!
Eddig nem igazán sikerült túlságosan népszerűvé tenni az elektromos autózást Oroszországban, ezért most mindent elkövetnek a döntéshozók, hogy elkezdjék vásárolni a villanyos járgányokat a polgárok. Még az útdíjakat is elengedik, ha valaki elektromosra vált.
A kínai hatóságok három félvezető-gyártó céget büntettek meg, miután kiderült, hogy azok brutális mértékben megnövelték az autóipari chipek árát. Csaknem negyvenszeres árazásról beszélünk.
A Müncheni Autószalonon számolt be a Mercedes arról, hogy újabb hibrid generációt már nem fejlesztenek a jövőben, azaz innentől csak a tisztán elektromos hajtásokon dolgozik a fejlesztői részleg.
Bár egyre több ország jelenti be világszerte, hogy 2030 után valamikor betiltják a belsőégésű motorokat, vannak olyan kormányok is, amik nem hódolnak be a zöldek érvelésének. Ilyenek a csehek is.