
Renault Sport helyett mostantól Alpine Cars néven működik a francia gyártó teljesítményorientált modellekkel foglalkozó részlege.
Renault Sport helyett mostantól Alpine Cars néven működik a francia gyártó teljesítményorientált modellekkel foglalkozó részlege.
Jenson Button három másik lelkes szakival karöltve újra életre kelti az egykor nagy nevű Radford márkát. Már körvonalazódik, hogy mire számíthatnak a vásárlók, azaz melyik klasszikus modellt ültetik modern környezetbe elsőként a srácok!
A karbonsemlegesség elérésére törekszik a Toyota is, ám ők nem csak az elektromos hajtásokban látják a potenciált. Hidrogénnel még a megszokott hangzásról sem kell lemondanunk!
Az nem kérdés már, hogy az R8 és a TT a jövőben elektromos modellként szerepel majd az Audi palettáján. A gyáriak azonban még több változtatást akarnak, hiszen szerintük a változó vásárlói igényeket kell követni az autók fejlesztésével.
A német Elektron Motors egy kis cég, de az álmaik meglehetősen nagyok. Most éppen egy 2300 lóerős elektromos szupersportkocsi fejlesztésébe vágtak bele!
Ken Block a Ford-al szakítása után több márka sportos modellje mögött is kipróbálja magát a jövőben. Az amerikai rali szériában egy Subaru Impreza WRX STi lesz a fegyvere.
Egy új versenysorozatot indít útjára az FIA, kimondottan elektromos versenyautók számára. Lényegében a GT3 kategória villanyosított megfelelőjéről van szó.
A saját fejlesztésű hibrid rendszer helyett az AMG benzin-elektromos megoldását használja majd végül az Aston Martin szupersportkocsija.
A Skoda Kodiaq ráncfelvarrásával debütált az új RS kivitel is, mely az eddigi hagyományokkal szemben már nem dízel, hanem benzines erőforrással lesz kapható.
A WRC a fenntartható jövőre törekedve 2022-ben hibrid alapokra helyezi a rali-világbajnokság legmagasabb géposztályát. Három gyártó már jelezte, hogy biztos ott lesz a mezőnyben az új specifikációkkal is.