Így képzeli el a GM a jövő kompakt villanyautóit, egyszerűnek de karakteresnek.
Így képzeli el a GM a jövő kompakt villanyautóit, egyszerűnek de karakteresnek.
A tanulmányautók küldetése mindig is az volt, hogy mutassák, merre is tart az iparág. Nélkülük megállt volna a fejlődés – mégsem mindből lett utcai autó. Sőt: sok új út zsákutcának is bizonyult – még ha nem is mindig azért, mert a konkrét koncepcióval, vagy az azzal jelölt iránnyal lett volna baj. Összeszedtük minden idők legérdekesebb tanulmányautóit. Íme a gyűjtemény!
Az Opel márka immár a francia PSA tulajdona, de a korábbi anyacég, a General Motors azért kiüríti a saját raktárait – így kerülhet egy korábbi Opel (az Insignia) alapjaira épített Buick Kínába.
Az USA mellett még Kínában aktív a Buick, amely nemsokára bemutatja a legújabb modelljét. A második generációs Chevrolet Volt átemblémázott változatáról van szó, de nagyobb elektromos hatótávval.
A Lexus végzett az élen a legfrissebb amerikai vevőelégedettségi kutatásokban, megelőzve a Porschét és a Toyotát.
Bemutatta legújabb egyterűjét a Buick, az amerikai márka külön a kínai vásárlók részére készítette el a GL8 névre keresztelt modell legújabb generációját.
Több mint négymillió autót hív vissza a General Motors légzsákhiba miatt. A probléma következtében meghalt egy ember.
A Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatta be a General Motorshoz tartozó Opel a pofás kis SUV-ja, a Mokka frissebb változatát. Ahogyan várható volt, ezt az amerikai verzió megfiatalítása követi – csak ott Buick Encore-nak hívják a típust.
Kétévnyi hajcihő után végül mégis megtörténik az, ami sokak számára sokáig valószínűtlennek és talán szürreálisnak látszott: Buick modelleket fognak importálni az Egyesült Államokba – méghozzá Kínából.
Van még elég kreativitás az amerikai autótervezőkben – láthatóan ezt akarta bizonyítani a Buick az Avista nevű, dögös és elegáns sportkupé tanulmányával.