
Az Audi igencsak múltba merengős kedvében van mostanság, ami érthető is, hiszen idén 40 éves a legendás Quattro hajtásuk. A 40 darabos példányszámban készülő ünnepi TT RS után most bemutattak egy tanulmányt is, RS6 alapokon.
Az Audi igencsak múltba merengős kedvében van mostanság, ami érthető is, hiszen idén 40 éves a legendás Quattro hajtásuk. A 40 darabos példányszámban készülő ünnepi TT RS után most bemutattak egy tanulmányt is, RS6 alapokon.
A Ferrari paletta legerősebbje is megjelent nyitható tetős, tehát Spider kivitelben, ráadásul ugyan azzal a hajtással és dinamikával, mint az SF90 Stradale kupé.
Kellően friss, mégis puritán hatást kelt a Renault Kangoo következő generációja. Nem hiába, hiszen mégis csak egy munkaeszközről van szó.
Bár egykoron sportos kupéként volt jelen az Opel palettáján, a jelek szerint a jövő egy teljesen új szerepkört tartogat a Monza számára. Egy kimondottan nagy elektromos SUV modell lehet belőle.
A prémium kategória meghódítása a Mazda célkitűzése az elkövetkező évekre, amikhez persze új nagyteljesítményű erőforrások is szükségesek. Ennek lesz az egyik eszköze a már fejlesztés alatt álló hathengeres motorcsalád.
Nem aprózza el a paletta megújítását a Hyundai, csak az SUV kategóriában 12 új vagy alapjaiban megújult modellel jelentkezik jövőre. Néhány újdonságra lehet már következtetni, de a legtöbb jelenleg még homályba burkolózik.
Norvégia a világ legbefogadóbb piaca, ha elektromos autókról van szó. Ennek fényében nem is csoda, hogy a Porsche is megtalálta a számításait a skandináv országban az elektromos Taycan modelljével.
Bár sok autógyártó már kijelentette, hogy megállapodás nélküli Brexit esetén felhagynak az angliai gyártással, a Bentley továbbra is ragaszkodik a Crewe mellett már 80 éve működő üzeméhez.
Már évek óta folyik a Geely által új erőre kapott Lotus első szabadidő modelljének a fejlesztése, nagyon úgy tűnik, hogy még annyira nincs előrehaladott állapotban a projekt, hogy ne lehessen változtatni a hajtáson.
Az elektromos Taycan megjelenése óta foglalkoztatja a Porsche rajongókat, hogy vajon az elektromos jövő vár-e a 911-es szériára is. Most Oliver Blume, a márka vezérigazgatója árulta el, hogy mire is számíthatunk.